top of page

You Asked, We Answered

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  1. Πληρωμή με πιστωτική/Χρεωστική κάρτα. Εάν Θέλετε η παραγγελία σας συνοδεύεται με τιμολόγιο θα πρέπει να μας δώσετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα συνοδεύεται από απόδειξη λιανικής.

  2. Αντικαταβολή.Εξοφλείστε την παραγγελία σας κατά την ώρα της παραλαβής της από την μεταφορική εταιρία. ( το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 1.50€ )

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  1. Οι επιστροφές γίνονται αποδεκτές εντός δέκα ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

  2. Το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν από την πώλησή του.

  3. Να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς(τιμολόγιο ή απόδειξη)

  4. Εφόσον τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του,ο πελάτης μας δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλων προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων.

  5. Πριν από την επιστροφή κάθε προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε στο 2310418444.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ

  1. Σε περίπτωση που μπορείτε να μεταβείτε στο κατάστημά μας, ελέγχεται η κατάσταση του προϊόντος και σας ενημερώνουμε για την διαδικασία που ακολουθείται.

  2. Εάν είναι αδύνατη η μετάβαση στο κατάστημά παρακαλούμε​ ​

  • Συσκευάστε κατάλληλα το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο.​​

  • Γνωστοποιήστε μας το λόγο της επιστροφής του και τον τρόπο που επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα

  • Στέλνετε το δέμα με την εταιρία ταχυμεταφορών που το παραλάβατε.

ΚΌΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΏΝ

  1. Στις περιπτώσεις όπου η επιστροφή γίνει λόγω δικής μας υπαιτιότητας το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει το foodiesshop.gr και πραγματοποιούνται αποκλειστικά από την εταιρία ταχυμεταφορών που σας παρέδωσε το δέμα.

  2. Στις περιπτώσεις υπαιτιότητας του πελάτη ,ο τελευταίος επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

  3. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή,επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα επιβαρύνουν τον ίδιο.​

  4. Σε περίπτωση που οι επιστροφές είναι επαναλαμβανόμενες, ή που το foodiesshop.gr  θεωρεί ότι ο πελάτης δρα κακόπιστα, διατηρεί δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή.

 ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο πριν την αποστολή της αφού επικοινωνήσετε μαζί μας.Στην περίπτωση όπου έχει γίνει ήδη η αποστολή της επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.

bottom of page